Ditt liv, ditt val, din möjlighet!


Ditt liv, ditt val, din möjlighet!
Det var temat på Susan Lanefelts föreläsning som var otroligt bra. Vilken härlig kvinna hon är, trots att hon är ca 65år så motionerar hon varje dag i form av sina gympingpass, vattengymping samt alla promenader med sin hund. På själva föreläsningen hade hon en otrolig energi när hon pratade om att det var dags för oss att se möjligheterna, ta kontroll, göra det vi älskar och framför allt, säga ja till livet!
Det mest inspirerande under föreläsningen tycker jag var, när Susan berättade om sin mamma som tränade varje dag tills hon blev 90år!!!

Det är vid såna här tillfällen som jag älskar att bli inspirerad av folk och trots att jag var yngst bland alla där var föreläsningen lika intressant för mig som för dem. Dessutom blev jag förvånad över hur jordnära Susan var, hon visste vad alla hette, hon kom ihåg allt som man sade till henne och hon fick alla att känna sig närvarande.
Det är vad jag kallar en inspirerande förebild!




Passade även på att köpa en sportbh från Casall när vi var på Sturebadet.
Dessutom så fick jag en ansiktsbehandling där alla mina porer blev uttömda, hur skönt som helst men aj vad ont det gjorde när tjejen skulle klämma de. Nu kommer jag gå med näsan röd imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0